Zagadnienia
- wymagania prawa oświatowego – zadania dyrektorów i nauczycieli
- pisanie Indywidualnego Programu Edukacyjno- terapeutycznego (IPET) i Plan Działań Wspierających PDW (IPR) na potrzeby ucznia i uwzględniające wymagane zalecenia.
- tworzenie kart indywidualnych potrzeb zgodnych z Rozporządzeniem MEN .
- programy nauczania a indywidualizacja procesu nauczania.
- metody, zasady i formy nauczania w procesie indywidualizacji.
- metody organizacji nauczania – jak indywidualizować w praktyce.
- diagnoza i obserwacja a proces indywidualizacji.
- sposoby i narzędzia badania predyspozycji dzieci.
- prawidłowa analiza dokumentacji – opinii i orzeczenia.
Czas trwania szkolenia: 5 godzin dydaktycznych
Cena szkolenia: 50 zł od osoby
Cena szkolenia dla rad pedagogicznych liczących powyżej 20 osób: cena ustalana indywidualnie